پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

پشت پرده احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا| فاجعه واقعی!

  • کد خبر: ۹۳۲۳۴
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
پشت پرده احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا| فاجعه واقعی!
گرچه هنوز مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس مدعی هستند فرصت دارند تا از حذف تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کنند، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که کار تمام شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بدهی، بدقولی و مجموعه عوامل غیرحرفه ای حاکم بر فوتبال ایران بالاخره انگار کار دستمان داده و حالا استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند. 

بالاخره AFC بعد از سال‌ها مماشات و کنار آمدن با وضعیت عجیب فوتبال ایران گویا با نظرات کارشناسانش مجاب شده تا سرخابی‌های تهران را از مهمترین جام باشگاهی قاره کنار بگذارد.

دو روز قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد ۲ باشگاه پرسپولیس، استقلال و به دلیل نقص مدارک در در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا و ابطال مجوز حرفه‌ای قرار دارند. در این بین باشگاه گل‌گهر سیرجان هم با نقص مدارک نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای دریافت کند.

AFC در این نامه به باشگاه‌های ایرانی برای ارائه مدارک و دفاعیات خود تا پایان وقت اداری دوشنبه ۶ دی فرصت داده است.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صبح امروز در جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای و فدراسیون فوتبال شرکت کردند تا راهکار‌های برون رفت از وضعیت فعلی را بررسی کنند.

این جلسه از حدود ساعت ۱۰ امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->